CanRoca Chef! Preparing a recipe

Hello families,

Our 4th level students were working an interdisciplinar project about food.

In English classroom they were cooks for one day. In groups they thought of a recipe, they wrote the ingredients and wrote the instructions step by step to prepare the recipe.

Then, they became cooks for one day and prepared all the recipes in classroom. It was very funny learning the vocabulary about food working with real fruit, vegetables…

Hola famílies,

Els nostres alumnes de 4t han estat treballant el projecte dels aliments. A l’àrea d’anglès van pensar una recepta, van escriure els ingredients necessaris i van descriure pas a pas les instruccions per dur a terme la recepta.

I finalment van poder preparar les seves receptes a classe. Quina manera més divertida de seguir aprenent! I com a recompensa, al final, van poder provar tots els plats elaborats! Estaven boníssims!!

Aqui podeu veure dos exemples de les receptes fetes amb Presentaciones de Google i algunes fotos:

Salad

Fruit tower

TOTES LES FOTOS AQUI –>

1 resposta

Deixa una resposta

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!