Préstec de DVDs en anglès versió original

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vam indicar a les reunions d’inici de curs, un cop finalitzades totes les rondes d’activitats d’escolta activa dels cursos P5, 1r, 2n i 3r, el departament d’anglès de l’escola obre a préstec els DVDs en versió original per a tot els cursos. Els títols disponibles  són:

• Maisy “On the go” – recomanat per a cicle infantil.
  • Nelly and Nora “ Hide and sheep”– recomanat per al darrer curs de cicle infantil i cicle inicial
  • Sarah and Duck” Lots of shallots”– recomanat per a segon curs de cicle inicial i cicle mitjà.
  • Mister maker” Watch and make vol.5” – recomanat per a cicle mitjà i superior.

Si esteu interessat en demanar a préstec algun títol si us plau tingueu en compte les següents indicacions:

• A primària, escriviu una nota a l’agenda del vostre infant especificant quin títol ens voleu demanar. En el cas d’infantil,  poseu una nota per a la mestra dins la “bosseta”  especificant també quin títol voleu.
  • Recordeu que el podeu gaudir durant una setmana, i si us plau, retorneu-lo a temps per a que el podem deixar a altres famílies.
  • En cas que no el tinguem disponible en el moment que ens el demaneu, us el deixarem tan aviat com ens sigui possible.

Moltes gràcies

Departament d’anglès

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!