S’acosta el canvi: 6è visita l’Institut Mediterrània

L’alumnat de 6è està molt a prop de fer un gran canvi en la seva vida escolar: l’entrada a l’institut! Un fet molt important que viuen d’una forma molt intensa i amb moltes incògnites a resoldre. Per fer més fàcil aquest pas i viure el canvi de forma natural i progressiva, com cada any, l’Institut Mediterrània ens va obrir les seves portes el dimecres passat en una jornada d’acollida que va apropar als nens i nenes els nous espais, companys/es , professors/es, etc. que es trobaran el curs vinent.

Es va realitzar una gimcana, una xocolatada i tothom va cantar en l’acte de cloenda. Un éxit total, que s’ha completat avui amb la visita d’un grup d’alumnes de l’escola a l’Institut per valorar l’experiència en la ràdio i la revista del centre.

Totes les valoracions de l’alumnat han estat molt positives i des de l’escola volem donar les gràcies a totes les persones de l’Institut que han fet possible aquestes trobades. Moltes gràcies i fins aviat!

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!