Tallers

Treballar l’autonomia dels infants

Una tarda a la setmana, els alumnes de cada cicle de primària es barregen per dur a terme diferents propostes. Fem TALLERS i durant 4 setmanes els alumnes van al mateix taller, realitzant activitats diverses.

Els tallers que plantegem aquest curs, es focalitzen bàsicament en l’àrea de Medi Social i Natural i són els següents:

* Laboratori, que afavoreix l’experimentació.

* Hort, els alumnes fan tasques de manteniment, planten i cullen les hortalisses.

* Ambientació, basat en la decoració de l’escola en relació a les estacions de l’any i les festes.

* Expressió corporal, es treballen tècniques i moviments,

* Biblioteca, incideix en la cerca d’informació.

* Informàtica, apropa als alumnes a diferents recursos i eines.

Amb aquesta metodologia pretenem treballar l’autonomia dels infants i el coneixement entre els alumnes del cicle i aprofitar els espais i recursos del centre. També ens permet treballar amb grups reduïts.