Lectura

Aprenem mentre llegim

La lectura és fonamental en l’educació dels nostres alumnes. Per aquest motiu realitzaem tota una sèrie d’activitats dirigides a potenciar aquest aspecte, a part de les pròpiament esdevingudes del treball d’aula.
L’activitat de Padrins Lectors es realitza entre els alumnes de P-5 i els alumnes de 6è, i entre els alumnes de 1r i els alumnes de 5è. Cada infant de P-5 i 1r té un padrí o padrina de 6è i 5è respectivament amb qui s’ajunta per llegir. Cada infant té el mateix padrí o padrina al llarg del curs per tal de potenciar una relació personal i afectiva entre ells dos.
Aquesta activitat està pensada per fomentar l’hàbit i l’aprenentatge de la lectura, millorar el procés lector, donant responsabilitat a ambdues parts, establint un compromís seriós de col·laboració i d’ajuda, tot creant uns bons lligams afectius.

També estem duent a terme l’activitat Motxilles Viatgeres, amb l’objectiu de fomentar la lectura com un hàbit a casa.