L’hivern ha arribat!
A les aules d’I3 ja hem donat la benvinguda a l’hivern. Aquests dies, els infants estan descobrint aquesta estació a través de converses sobre el fred, la roba d’abric i els canvis que observem a l’entorn.
Gaudim amb els contes, cançons i dites de l’hivern, i experimentem amb colors, textures, noves sensacions i materials, tot creant produccions relacionades amb aquesta època de l’any.
Aprenem i gaudim a través del joc, la manipulació i l’experimentació.











Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!