• Inscripcions portes obertes virtuals

Realitzarem dues videoconferències en directe per explicar-vos el nostre projecte educatiu i resoldre els vostres dubtes. La data de les videoconferències serà el proper 9 de març en dos horaris diferents:

• 9 de març a les 10h
    • 9 de març a les 15:15h

Per formalitzar la vostra inscripció heu d’enviar un correu a l’ adreça electrònica: a8034084@xtec.cat.

Haureu d’indicar en el correu el següent:

• Nom i cognoms
    • Nom del/la nen/a i curs on faria la preinscripció.
    • Horari de la videoconferència a la qual voleu assistir (10h o 15:15h)
    • Adreça electrònica de contacte on us farem arribar l’enllaç per accedir-hi (el farem arribar el mateix dia de la videoconferència)

La durada aproximada serà d’una hora.

Us hi esperem!

• Inscripció visites guiades

Us convidem a venir al centre a visitar-nos un dels següents dies: 2, 4, 6, 8 i 10 de març. Donades les circumstàncies actuals de pandèmia i seguint les instruccions i mesures preventives establertes pels Departaments de Salut i d’Educació, les visites tindran les següents característiques:

• Es faran fora de l’horari escolar sense alumnat en el centre.
    • En grups reduïts, de com a màxim 10 persones.
    • La durada serà de 30 minuts aproximadament.
    • Es realitzarà la visita de forma guiada fent el recorregut pels espais exteriors, des dels quals podreu veure també els principals espais interiors de l’escola, gràcies a les característiques de les nostres instal·lacions.
    • Serà obligatori el compliment de les mesures higièniques preventives establertes: distanciament interpersonal, ús de mascareta i rentat de mans amb gel hidroalcohòlic a l’entrada i la sortida del recinte.
    • La inscripció serà individual i la mateixa persona només es pot inscriure a una de les visites.
    • Les inscripcions s’han de formalitzar demanant cita prèvia. Podeu fer-ho accedint al següent enllaç:

http://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/apex/f?p=CITA_PREVIA:4::::4:P4_TIPUS_CALENDARI,P4_DOMINI:01- JPO-O,08034084

Obrim les portes del món Can Roca!